• 25-11-2025, 18:50:17
    #1
    Arkadaşlar onvo rx4 scooter almayı düşünüyorum bilgisi olan kullanan tecrübesi olan varmı nasıldır alınır mı?

  • 25-11-2025, 18:53:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, rx5 aldım çok güçlü ve o kadarda tehlikeli. Bu kasa bu hıza yetişemiyor. Ben bir hafta kullandım yaşadığım semt çok kalabalık diye iade ettim.
  • 25-11-2025, 19:04:02
    #3
    Onvo 12 plus kullanıyorum yaklaşık 2500 kilometre yol yaptım yokuş çıkarken acayip şarj yiyorlar o yüzden alabiliyorsanız bunun yerine 40 50 bin bandında motorlar var onlara bakın yokuş çıkarken inanılmaz şarj yiyor bu cihazlar haberiniz olsun
  • 25-11-2025, 19:11:07
    #4
    ismegerekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onvo 12 plus kullanıyorum yaklaşık 2500 kilometre yol yaptım yokuş çıkarken acayip şarj yiyorlar o yüzden alabiliyorsanız bunun yerine 40 50 bin bandında motorlar var onlara bakın yokuş çıkarken inanılmaz şarj yiyor bu cihazlar haberiniz olsun
    motor mu scooter mı diye çok arada kaldım karar veremiyorum
  • 25-11-2025, 19:13:15
    #5
    Rx5 kullanıyorum. Yüksek hızlarda tank slapper denilen gidon kontrolünü kaybetme durumu var. Rx4tede mevcut. Damper takılarak çözülüyor ama okadar hıza ihtiyacın yoksa 12x plus alabilirsin. Ondada kronik gidon kırılması var. Genel olarak onvolar stabil değil ama bu fiyatlarada bu kadar gelişmiş cihaz yok. Rx4ün pili çıkıyor olması evde şarj için güzel oluyor. Daha detaylı bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz.
  • 25-11-2025, 19:25:20
    #6
    ibiiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motor mu scooter mı diye çok arada kaldım karar veremiyorum
    Benzinli motor al kral Parana yazık etme pişman olursun ben 2500 km yol yaptım ama bunu aldığım için pişmanım
  • 25-11-2025, 19:26:54
    #7
    ismegerekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onvo 12 plus kullanıyorum yaklaşık 2500 kilometre yol yaptım yokuş çıkarken acayip şarj yiyorlar o yüzden alabiliyorsanız bunun yerine 40 50 bin bandında motorlar var onlara bakın yokuş çıkarken inanılmaz şarj yiyor bu cihazlar haberiniz olsun

    Hocam yokuş yukarı çıkarken daha fazla şarj yemesi doğal birşey eksi bir durum değil
  • 25-11-2025, 19:30:51
    #8
    Rx4 aldım 2 hafta kadar oluyor çok konforlu birşey. Motor alırsan elindeki scooter parası kadar bir motor çok düşük kalite olur diye düşünüyorum. Yani şu an x4 42 bin falan olmalı.

    X4 de mesela çift teker birden gaza basabiliyorsun yokuşları 40 ile falan çıkıyor baya bir güçlü makine ama düz yolda tek tekerlek ile gaza bas çünkü gidon sallanıyor epey korkarsın yani. Fabrikadan çıkışı 25 km hız ama onun ayarı var 72 ye kadar çıkıyor. Dediğim gibi düz yolda çift teker basma adamı öttürür)
  • 25-11-2025, 19:37:37
    #9
    ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yokuş yukarı çıkarken daha fazla şarj yemesi doğal birşey eksi bir durum değil
    Nasıl eksi değil hocam şarjı çok çabuk bitiyor