Onvo rx4 scooter hakkında
10
●110
- 25-11-2025, 19:04:02Onvo 12 plus kullanıyorum yaklaşık 2500 kilometre yol yaptım yokuş çıkarken acayip şarj yiyorlar o yüzden alabiliyorsanız bunun yerine 40 50 bin bandında motorlar var onlara bakın yokuş çıkarken inanılmaz şarj yiyor bu cihazlar haberiniz olsun
- 25-11-2025, 19:11:07motor mu scooter mı diye çok arada kaldım karar veremiyorumismegerekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2025, 19:13:15Rx5 kullanıyorum. Yüksek hızlarda tank slapper denilen gidon kontrolünü kaybetme durumu var. Rx4tede mevcut. Damper takılarak çözülüyor ama okadar hıza ihtiyacın yoksa 12x plus alabilirsin. Ondada kronik gidon kırılması var. Genel olarak onvolar stabil değil ama bu fiyatlarada bu kadar gelişmiş cihaz yok. Rx4ün pili çıkıyor olması evde şarj için güzel oluyor. Daha detaylı bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz.
- 25-11-2025, 19:25:20Benzinli motor al kral Parana yazık etme pişman olursun ben 2500 km yol yaptım ama bunu aldığım için pişmanımibiiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2025, 19:26:54ismegerekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yokuş yukarı çıkarken daha fazla şarj yemesi doğal birşey eksi bir durum değil - 25-11-2025, 19:30:51Rx4 aldım 2 hafta kadar oluyor çok konforlu birşey. Motor alırsan elindeki scooter parası kadar bir motor çok düşük kalite olur diye düşünüyorum. Yani şu an x4 42 bin falan olmalı.
X4 de mesela çift teker birden gaza basabiliyorsun yokuşları 40 ile falan çıkıyor baya bir güçlü makine ama düz yolda tek tekerlek ile gaza bas çünkü gidon sallanıyor epey korkarsın yani. Fabrikadan çıkışı 25 km hız ama onun ayarı var 72 ye kadar çıkıyor. Dediğim gibi düz yolda çift teker basma adamı öttürür
)
- 25-11-2025, 19:37:37Nasıl eksi değil hocam şarjı çok çabuk bitiyorercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)