ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yokuş yukarı çıkarken daha fazla şarj yemesi doğal birşey eksi bir durum değil
Nasıl eksi değil hocam şarjı çok çabuk bitiyor