ismegerekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onvo 12 plus kullanıyorum yaklaşık 2500 kilometre yol yaptım yokuş çıkarken acayip şarj yiyorlar o yüzden alabiliyorsanız bunun yerine 40 50 bin bandında motorlar var onlara bakın yokuş çıkarken inanılmaz şarj yiyor bu cihazlar haberiniz olsun

Hocam yokuş yukarı çıkarken daha fazla şarj yemesi doğal birşey eksi bir durum değil