Rx4 aldım 2 hafta kadar oluyor çok konforlu birşey. Motor alırsan elindeki scooter parası kadar bir motor çok düşük kalite olur diye düşünüyorum. Yani şu an x4 42 bin falan olmalı.

X4 de mesela çift teker birden gaza basabiliyorsun yokuşları 40 ile falan çıkıyor baya bir güçlü makine ama düz yolda tek tekerlek ile gaza bas çünkü gidon sallanıyor epey korkarsın yani. Fabrikadan çıkışı 25 km hız ama onun ayarı var 72 ye kadar çıkıyor. Dediğim gibi düz yolda çift teker basma adamı öttürür)