Rx5 kullanıyorum. Yüksek hızlarda tank slapper denilen gidon kontrolünü kaybetme durumu var. Rx4tede mevcut. Damper takılarak çözülüyor ama okadar hıza ihtiyacın yoksa 12x plus alabilirsin. Ondada kronik gidon kırılması var. Genel olarak onvolar stabil değil ama bu fiyatlarada bu kadar gelişmiş cihaz yok. Rx4ün pili çıkıyor olması evde şarj için güzel oluyor. Daha detaylı bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz.