• 02-11-2025, 15:53:38
    #10
    hocam papara yerine asıl suçlulara kızmak lazım.
    birkaç ay önce koca şirkete kayyum atandı, şimdi bankacılık lisansları iptal edildi...
    yoksa yıllardır kullanıyorum, böyle bir mağduriyet yaşatmadı hiç.
    yüce yetkililerimizin vardır bir bildiği...
  • 02-11-2025, 15:53:57
    #11
    BiPO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tepkinize güldüm hocam kusura bakmayın. Haklısınız düşünmeleri lazımdı
    Yapma hocam HAKAKSLAPJANQJSLQJQLAJQ
  • 02-11-2025, 15:54:54
    #12
    Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarma hocam HAKAKSLAPJANQJSLQJQLAJQ
    Arkadaşlar konu maxigeyik değil mizah dondurmeyiniz can sıkıcı bir durum lütfen daha fazla yorum yapmayın siz.
  • 02-11-2025, 15:55:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarma hocam HAKAKSLAPJANQJSLQJQLAJQ
    2dk olmuş hala gülüyorum KDSMFOKASDMAOSKDMASKLMDKLASD
  • 02-11-2025, 15:59:28
    #14
    BiPO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2dk olmuş hala gülüyorum KDSMFOKASDMAOSKDMASKLMDKLASD
    Arkadaşlar zeka probleminiz mi var sizin? Adam burda derdini yakınıyor siz maytap geçiyorsunuz anlayışlı olun iyi bir şey yazmayacaksanız hiçbir şey yazmayın
  • 02-11-2025, 15:59:47
    #15
    TASARIM AJANSI
    Hocam açlıktan bayılacağınızı ifade edince dilencilik yapmış gibi algılanıyorsunuz o yüzden konudaki arkadaşlar gülmüş.
    Papara'yı şikayet edecekseniz edin ama yok yemek yiyemedim, yok bayılacağım... Bunları ifade etmenize gerek yoktu aslında.

    Ben üniversite dönemimde sabahtan geceye kadar 1 lokma yemediğim çok gün geçirdim, 1 kere bile kimseye açım/bayılacağım vb demedim
  • 02-11-2025, 16:01:19
    #16
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açlıktan bayılacağınızı ifade edince dilencilik yapmış gibi algılanıyorsunuz o yüzden konudaki arkadaşlar gülmüş.
    Papara'yı şikayet edecekseniz edin ama yok yemek yiyemedim, yok bayılacağım... Bunları ifade etmenize gerek yoktu aslında.
    Kimseden ücret talep etmeden bunu algılayabiliyorlarsa bu onların sorunu ben kendi içimi döktüm 2 gündür doluyum. Kimse yorum yapmak zorunda değil okur geçer
  • 02-11-2025, 16:02:10
    #17
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açlıktan bayılacağınızı ifade edince dilencilik yapmış gibi algılanıyorsunuz o yüzden konudaki arkadaşlar gülmüş.
    Papara'yı şikayet edecekseniz edin ama yok yemek yiyemedim, yok bayılacağım... Bunları ifade etmenize gerek yoktu aslında.

    Ben üniversite dönemimde sabahtan geceye kadar 1 lokma yemediğim çok gün geçirdim, 1 kere bile kimseye açım/bayılacağım vb demedim
    Siz paranız yokken yememissiniz ben paramla rezil oluyorum saygılar.
  • 02-11-2025, 16:02:48
    #18
    Suçu paparaya değil devlete atmalısın