hocam papara yerine asıl suçlulara kızmak lazım.
birkaç ay önce koca şirkete kayyum atandı, şimdi bankacılık lisansları iptal edildi...
yoksa yıllardır kullanıyorum, böyle bir mağduriyet yaşatmadı hiç.
yüce yetkililerimizin vardır bir bildiği...