FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açlıktan bayılacağınızı ifade edince dilencilik yapmış gibi algılanıyorsunuz o yüzden konudaki arkadaşlar gülmüş.
Papara'yı şikayet edecekseniz edin ama yok yemek yiyemedim, yok bayılacağım... Bunları ifade etmenize gerek yoktu aslında.
Kimseden ücret talep etmeden bunu algılayabiliyorlarsa bu onların sorunu ben kendi içimi döktüm 2 gündür doluyum. Kimse yorum yapmak zorunda değil okur geçer