• 02-11-2025, 16:06:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    git sms misz 20 tane gmail aç sat bana yemek paran çıkar. Giriş şeklin çok yanlış mevzuya kral.
  • 02-11-2025, 16:52:37
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Uzun zaman once kayyum atilmis inceleme altinda olan sahibi ve calisanlari iceri alinmis bir yerde bunun her an olabilecegi belliydi zaten neden paralarini tum bunlar olurken hala orada tuttu insanlar hic anlamadim. Ben olaylar basladiginda kullanmayi birakip uygulamayi bile sildim. Cok belliydi kapatilacagi bu bir gecede olmadi yani.
  • 02-11-2025, 19:14:42
    #21
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun beklemekten başka çaremiz yok maalesef.

    hocam çok geçmiş olsun sizede üzücü bir durum
  • 03-11-2025, 09:52:01
    #22
    Son olaydan sonra zaten paparada para tutan varsa sorunu kendinde arasın kimse kusura bakmasın bunun böyle ve daha kötü olabileceği belliydi.
  • 03-11-2025, 10:07:17
    #23
    asıl devlet kontrolüne geçtiği için bile insanlar kullanmıştır. daha güvenli diye.
  • 03-11-2025, 11:42:53
    #24
    Ben bilmediğimden soruyorum, bir sürü masrafsız banka var (tüm katılımlar, en para vs) neden herkes papara kullanıyordu?
    Yani artısı ekstrası neydi tam bilmediğim için soruyorum.
  • 03-11-2025, 12:15:02
    #25
    Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😃😃😃
    BiPO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HAHASDHJANSDNASJIDNQ Yatırın şu adamın parasını
    1200₺ gönderin derse 10 yalan uydurursunuz bide gülüyorsunuz umarım 100₺'e muhtaç kalacak duruma düşersiniz. Çok gülüyorsanız vardır sizde para gönderin arkadaşa 1200₺
  • 03-11-2025, 12:23:23
    #26
    İşlemler bitince hesaplar açılır ama hızlandırmak için dilekçe verebilirsin
  • 03-11-2025, 12:31:24
    #27
    İllegale bulaşan herşeyin sonu böyle olacaktır. Yakında adı illegal işlere bulaşan diğer platformların da kapatıldığını görebiliriz. Devran yavaş yavaş dönmeye başlıyor. Hiçbir karapara işi sonsuza kadar sürmez. Bu yüzden ne ödeme kuruluşları, ne bankalar ne de bitcoin borsalarında para bırakmamanızı, oradaki tüm paranızı çekip güvenli bir yerde depolamanızı tavsiye ederim.