FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açlıktan bayılacağınızı ifade edince dilencilik yapmış gibi algılanıyorsunuz o yüzden konudaki arkadaşlar gülmüş.
Papara'yı şikayet edecekseniz edin ama yok yemek yiyemedim, yok bayılacağım... Bunları ifade etmenize gerek yoktu aslında.

Ben üniversite dönemimde sabahtan geceye kadar 1 lokma yemediğim çok gün geçirdim, 1 kere bile kimseye açım/bayılacağım vb demedim
Siz paranız yokken yememissiniz ben paramla rezil oluyorum saygılar.