• 29-10-2025, 21:45:53
    #10
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gmail güncellemesi vs açımlar zorlaştı muhabbetleri dönüyordu , şuan ya aşırı kolay ya da bulduğum method iyi çalışıyor. Açım yapan arkadaşlarda cihaz başı ortalama açım nedir , şuan ios 26 - ios 15 - 16 karışık cihazlarla 1 haftadır düzenli cihaz başı 25 - 35 arası gidiyorum diğer cihazlarımda da aşağı yukarı bu değerde. Ben açabiliyorum demek için açmadım konuyu ortalaması nedir şu zamanlarda açım yapan arkadaşlardan fikir almak istiyorum. Bu arada özelden method isteği yapmayalım arkadaşlar satmıyorum vermiyorum teşekkürler. Ortalama açımları öğrenmek için açtım sadece. Bu arada mailler 1 haftadır düzenli check ediliyor patlama yok.
    Merhaba bende bot var 3 saniyede hesap açıyor uygun görürseniz buyrun paylaşın beraber kazanalım
  • 29-10-2025, 21:48:19
    #11
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Browland hocam 12 civarı method kullanıyor sanırım onunda yorumunu almak isterim , bu methodda da arada açım yapamadığım oluyor diğerlerinden ufak ufak açıyorum ben de.
    hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindim…

    ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde… ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor… tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum…

    iyi forumlar
  • 29-10-2025, 21:51:56
    #12
    wutzkio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Methodsuz yöntemsiz çok zor, aynı durumda benim de 5 6 açıyorum zorla o da ugrasa ugrasa
    methodsuz nasıl günde 5 6 açabiliyorsunuzki hocam ben mail açıyorum sınır koyduktan sonra belkide 1 hafta açamıyorum tekrar
  • 29-10-2025, 21:52:52
    #13
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindim…

    ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde… ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor… tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum…

    iyi forumlar
    Evet hocam düşüncelerimiz aynı şekilde , her cihaza aynı methoduda kullanamıyorsun garip bir şekilde. Bir cihazda bir method olurken diğerinde başka method kullanmak gerekiyor çoğu zaman.
  • 29-10-2025, 21:53:15
    #14
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam düşüncelerimiz aynı şekilde , her cihaza aynı methoduda kullanamıyorsun garip bir şekilde. Bir cihazda bir method olurken diğerinde başka method kullanmak gerekiyor çoğu zaman.
    Hocam cihazlarınız ios mu?
  • 29-10-2025, 21:53:32
    #15
    lawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bende bot var 3 saniyede hesap açıyor uygun görürseniz buyrun paylaşın beraber kazanalım
    Konularınızı görmüştüm hocam , maalesef bu methodları bota dökmek çok zor ios tarafında çok ayrı konular dönüyor.
  • 29-10-2025, 21:54:24
    #16
    wutzkio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cihazlarınız ios mu?
    Tamamı ios hocam , ilk denemelerimde android denemiştim 2.gün patlıyor çoğu androidi gereksiz buluyorum google tarafında google'ı yenmeye çalışmak saçma.
  • 29-10-2025, 22:32:47
    #17
    methodsuz android cihazda gunluk 3-5 arasi acabiliyorum bazen 2-3gün actirmiyor bu arada 38tane stok var isteyen olursa 10tlden yollarim. yatirim yaptigima su an pismanim
  • 29-10-2025, 22:44:40
    #18
    Selamlar hocam,
    Evet, şu sıralar açımlar baya zor. Tabii bu zorluk, elindeki metoda göre de değişiyor. Benim ortalamam da şu anda cihaz başına 20-25 civarında.