veyselislm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gmail açım ortalamaları nedir?
18
●1.082
- 29-10-2025, 21:48:19hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindimveyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum
iyi forumlar - 29-10-2025, 21:51:56methodsuz nasıl günde 5 6 açabiliyorsunuzki hocam ben mail açıyorum sınır koyduktan sonra belkide 1 hafta açamıyorum tekrarwutzkio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:52:52Evet hocam düşüncelerimiz aynı şekilde , her cihaza aynı methoduda kullanamıyorsun garip bir şekilde. Bir cihazda bir method olurken diğerinde başka method kullanmak gerekiyor çoğu zaman.Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:53:15Hocam cihazlarınız ios mu?veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:53:32Konularınızı görmüştüm hocam , maalesef bu methodları bota dökmek çok zor ios tarafında çok ayrı konular dönüyor.lawwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:54:24Tamamı ios hocam , ilk denemelerimde android denemiştim 2.gün patlıyor çoğu androidi gereksiz buluyorum google tarafında google'ı yenmeye çalışmak saçma.wutzkio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 22:44:40Selamlar hocam,
Evet, şu sıralar açımlar baya zor. Tabii bu zorluk, elindeki metoda göre de değişiyor. Benim ortalamam da şu anda cihaz başına 20-25 civarında.