Arkadaşlar gmail güncellemesi vs açımlar zorlaştı muhabbetleri dönüyordu , şuan ya aşırı kolay ya da bulduğum method iyi çalışıyor. Açım yapan arkadaşlarda cihaz başı ortalama açım nedir , şuan ios 26 - ios 15 - 16 karışık cihazlarla 1 haftadır düzenli cihaz başı 25 - 35 arası gidiyorum diğer cihazlarımda da aşağı yukarı bu değerde. Ben açabiliyorum demek için açmadım konuyu ortalaması nedir şu zamanlarda açım yapan arkadaşlardan fikir almak istiyorum. Bu arada özelden method isteği yapmayalım arkadaşlar satmıyorum vermiyorum teşekkürler. Ortalama açımları öğrenmek için açtım sadece. Bu arada mailler 1 haftadır düzenli check ediliyor patlama yok.
Merhaba bende bot var 3 saniyede hesap açıyor uygun görürseniz buyrun paylaşın beraber kazanalım