Gmail açım ortalamaları nedir?
18
●1.082
- 29-10-2025, 21:23:07Arkadaşlar gmail güncellemesi vs açımlar zorlaştı muhabbetleri dönüyordu , şuan ya aşırı kolay ya da bulduğum method iyi çalışıyor. Açım yapan arkadaşlarda cihaz başı ortalama açım nedir , şuan ios 26 - ios 15 - 16 karışık cihazlarla 1 haftadır düzenli cihaz başı 25 - 35 arası gidiyorum diğer cihazlarımda da aşağı yukarı bu değerde. Ben açabiliyorum demek için açmadım konuyu ortalaması nedir şu zamanlarda açım yapan arkadaşlardan fikir almak istiyorum. Bu arada özelden method isteği yapmayalım arkadaşlar satmıyorum vermiyorum teşekkürler. Ortalama açımları öğrenmek için açtım sadece. Bu arada mailler 1 haftadır düzenli check ediliyor patlama yok.
- 29-10-2025, 21:29:21Methodsuz eğer sürekli 5 - 6 ise benim gözümde çok iyi değer hocam , bereketli olsun devamı gelir İnşallah.wutzkio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:30:14Browland hocam 12 civarı method kullanıyor sanırım onunda yorumunu almak isterim , bu methodda da arada açım yapamadığım oluyor diğerlerinden ufak ufak açıyorum ben de.Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:31:33Ben ss alıp kenara atıyorum hocam bilgileri , maillerle ilgili hiç iz kalmıyor sadece düzenli check ediyorum patlayan var mı diye.DarkerVip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2025, 21:44:43Methodsuz yöntemsiz çok zor, aynı durumda benim de 5 6 açıyorum zorla o da ugrasa ugrasaSons01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle