veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Browland hocam 12 civarı method kullanıyor sanırım onunda yorumunu almak isterim , bu methodda da arada açım yapamadığım oluyor diğerlerinden ufak ufak açıyorum ben de.
hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindim…

ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde… ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor… tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum…

iyi forumlar