Browland hocam 12 civarı method kullanıyor sanırım onunda yorumunu almak isterim , bu methodda da arada açım yapamadığım oluyor diğerlerinden ufak ufak açıyorum ben de.
hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindim
ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde
ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor
tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum
iyi forumlar