Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam öncelikle başarılar, kendinize metot bulmanıza sevindim…

ben normalde 1 metot kullanıyorum, sadece açmadığı zamanlar 2. metoda geçiyorum genelde… ortalama olarak şuan her 2 metot kullanırlırsa cihaz başı 13-15 arası çıkabilir gibi, ancak her cihaza aynı açtırmıyor… tüm metotları kullanırsak bu sayının çok sa artmayacağı düşüncesindeyim o nedenle çok uğraşmıyorum…

iyi forumlar
Evet hocam düşüncelerimiz aynı şekilde , her cihaza aynı methoduda kullanamıyorsun garip bir şekilde. Bir cihazda bir method olurken diğerinde başka method kullanmak gerekiyor çoğu zaman.