Sizce okumak mantıklı mı?
Yeni eğitim sistemi, sahte diploma ve daha niceler.
Okumak Mantıklı Mı? | R10+
16
●282
- 27-10-2025, 19:13:32Belli başlı bölümler var onları okumak mantıklı onun dışında gereksiz , deniz ulaştırma işletme müh. - pilotaj dışında açık ve net gereksiz görüyorum ben.
- 27-10-2025, 19:14:34Ben de ama torpi. olayları varken ve günün 28 saati ders yapanlar yüzünden zor bence.veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2025, 19:18:30Ben öyle olduğunu düşünmüyorum hocam.eminyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kitap okuyup kendini geliştirebilirsin.
Bilimsel makale okuyarak '' '' .
Çevre de 1-2 gün takılınca özgüven vb. olur. - 27-10-2025, 19:19:39Tabi bu senin düşüncen herkes farklı düşünür saygı duymak lazım.İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2025, 19:35:25Okuyun hocam, okumayıp ne yapacaksınız.
Sanayiye girip 100-150 bin kazanan insanlara özeniyorsanız, gidin sanayide ağzının ortasında şaplağı yiyip üstüne bir de küfür yiyen gencecik çocuğu görün bir daha düşünürsünüz.
Ticaret yapar kendi işimin sahibi olurum diyorsanız, vergilerden-kiralardan beli bükülüp para kazanacağı yere zarar edenleri görün bir daha düşünürsünüz.
Tamam torpil var, adam kayırmaca var, çok zor biliyorum ama atadan babadan bir mirasınız yoksa okumaktan başka çıkar yol da yok.
