• 27-10-2025, 19:12:38
    #1
    Sizce okumak mantıklı mı?
    Yeni eğitim sistemi, sahte diploma ve daha niceler.
  • 27-10-2025, 19:13:32
    #2
    Belli başlı bölümler var onları okumak mantıklı onun dışında gereksiz , deniz ulaştırma işletme müh. - pilotaj dışında açık ve net gereksiz görüyorum ben.
  • 27-10-2025, 19:14:34
    #3
    veyselislm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli başlı bölümler var onları okumak mantıklı onun dışında gereksiz , deniz ulaştırma işletme müh. - pilotaj dışında açık ve net gereksiz görüyorum ben.
    Ben de ama torpi. olayları varken ve günün 28 saati ders yapanlar yüzünden zor bence.
  • 27-10-2025, 19:15:13
    #4
    Kurumsal PLUS
    Çok yüksek puanlı bölümler değilse boş.
  • 27-10-2025, 19:15:22
    #5
    Okumak kendini geliştirmeye yarar sadece diplomadan ziyade iletişim, çevre, özgüven edinmenin yollarındandır benim şahsi düşüncem bu şekilde ama her zaman tabiki üst düzeyde olmasa etkisi oluyor.
  • 27-10-2025, 19:17:20
    #6
    uni dedigin sey anfide girdigin dersten ibaret degil, okuyun..
    kasin kendinici yirtin demiyorum, ama okuyun
  • 27-10-2025, 19:18:30
    #7
    eminyucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumak kendini geliştirmeye yarar sadece diplomadan ziyade iletişim, çevre, özgüven edinmenin yollarındandır benim şahsi düşüncem bu şekilde ama her zaman tabiki üst düzeyde olmasa etkisi oluyor.
    Ben öyle olduğunu düşünmüyorum hocam.
    Kitap okuyup kendini geliştirebilirsin.
    Bilimsel makale okuyarak '' '' .
    Çevre de 1-2 gün takılınca özgüven vb. olur.
  • 27-10-2025, 19:19:39
    #8
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben öyle olduğunu düşünmüyorum hocam.
    Kitap okuyup kendini geliştirebilirsin.
    Bilimsel makale okuyarak '' '' .
    Çevre de 1-2 gün takılınca özgüven vb. olur.
    Tabi bu senin düşüncen herkes farklı düşünür saygı duymak lazım.
  • 27-10-2025, 19:35:25
    #9
    TASARIM AJANSI
    Okuyun hocam, okumayıp ne yapacaksınız.
    Sanayiye girip 100-150 bin kazanan insanlara özeniyorsanız, gidin sanayide ağzının ortasında şaplağı yiyip üstüne bir de küfür yiyen gencecik çocuğu görün bir daha düşünürsünüz.
    Ticaret yapar kendi işimin sahibi olurum diyorsanız, vergilerden-kiralardan beli bükülüp para kazanacağı yere zarar edenleri görün bir daha düşünürsünüz.

    Tamam torpil var, adam kayırmaca var, çok zor biliyorum ama atadan babadan bir mirasınız yoksa okumaktan başka çıkar yol da yok.