• 27-10-2025, 19:37:03
    #10
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyun hocam, okumayıp ne yapacaksınız.
    Sanayiye girip 100-150 bin kazanan insanlara özeniyorsanız, gidin sanayide ağzının ortasında şaplağı yiyip üstüne bir de küfür yiyen gencecik çocuğu görün bir daha düşünürsünüz.
    Ticaret yapar kendi işimin sahibi olurum diyorsanız, vergilerden-kiralardan beli bükülüp para kazanacağı yere zarar edenleri görün bir daha düşünürsünüz.

    Tamam torpil var, adam kayırmaca var, çok zor biliyorum ama atadan babadan bir mirasınız yoksa okumaktan başka çıkar yol da yok.
    Ev var deprem de yıkılmazsa😊
    Hocam okumayı düşünüyorum ama aklıma 24 saatin 28 saati çalışan aklıma geliyor.
    Torpil vb. geliyor.
  • 27-10-2025, 23:28:06
    #11
    belli bölümler hariç mantıklı değil. Ciddi puanlar alamıyorsanız mesleğe yönelmeniz daha mantıklı. Sağlık alanı veya el emeği isteyen mesleklere yönelinebilir
  • 28-10-2025, 02:40:03
    #12
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce okumak mantıklı mı?
    Yeni eÄŸitim sistemi, sahte diploma ve daha niceler.
    Ne okuyacagina gore degisir.
  • 28-10-2025, 07:22:21
    #13
    Bu soruyu sorduğuna göre okumaya niyetin yok demektir
  • 28-10-2025, 07:56:26
    #14
    Hemen sahte diplomayı bahane etmeyelim Gerçek diplomalardan çok çektik

    Senin Okumak değin olay = Diploma almak ve hayır artık bir anlamı yok

    Önemli olan meslek edinmek ve bunu belgelemek

    Sen para kazan ilerde istersen diploma alırsın
  • 28-10-2025, 12:48:47
    #15
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruyu sorduğuna göre okumaya niyetin yok demektir
    Yok hocam sordum sadece o nerden çıktı?
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen sahte diplomayı bahane etmeyelim Gerçek diplomalardan çok çektik

    Senin Okumak değin olay = Diploma almak ve hayır artık bir anlamı yok

    Önemli olan meslek edinmek ve bunu belgelemek

    Sen para kazan ilerde istersen diploma alırsın
    Hocam meslek diyorsunuz torpil, sahte diploma yüzünden a101 veya bim, şok çalışanı oluyorlar.
    Tanıdığım çok kişi var 10k üni gidip diploma alıp inşaatta vb. çalışan.
  • 28-10-2025, 14:16:07
    #16
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam sordum sadece o nerden çıktı?

    Hocam meslek diyorsunuz torpil, sahte diploma yüzünden a101 veya bim, şok çalışanı oluyorlar.
    Tanıdığım çok kişi var 10k üni gidip diploma alıp inşaatta vb. çalışan.
    okulda ne okumuş ? Mesela Makine mühendisi Ne yapabilir ? İktisat mezunu veya ?

    Torpil ,sahte diploma hikaye EĞİTİMİ YOK A) Planı KPSS + Atanma B) Planı 3 harfli maketler veya güvenlik sonuç ortada

    Meslek ve Üni okumak aynı şey değildir Kaynakçılık meslektir mesela ,Veya elektikçilik ama Elektik mühendisi belgeli eleman Bim de kasiyer Şantiyede kablo döşemem veya Arızaya gitmem diyor
  • 28-10-2025, 14:32:25
    #17
    Eğer hedefin net, alanın belliyse ve gerçekten bilgi kazanmak istiyorsan okumak hâlâ mantıklı.