bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu soruyu sorduğuna göre okumaya niyetin yok demektir
Yok hocam sordum sadece o nerden çıktı?
cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen sahte diplomayı bahane etmeyelim Gerçek diplomalardan çok çektik

Senin Okumak değin olay = Diploma almak ve hayır artık bir anlamı yok

Önemli olan meslek edinmek ve bunu belgelemek

Sen para kazan ilerde istersen diploma alırsın
Hocam meslek diyorsunuz torpil, sahte diploma yüzünden a101 veya bim, şok çalışanı oluyorlar.
Tanıdığım çok kişi var 10k üni gidip diploma alıp inşaatta vb. çalışan.