Bu soruyu sorduğuna göre okumaya niyetin yok demektir
Yok hocam sordum sadece o nerden çıktı?
Hemen sahte diplomayı bahane etmeyelim Gerçek diplomalardan çok çektik
Senin Okumak değin olay = Diploma almak ve hayır artık bir anlamı yok
Önemli olan meslek edinmek ve bunu belgelemek
Sen para kazan ilerde istersen diploma alırsın
Hocam meslek diyorsunuz torpil, sahte diploma yüzünden a101 veya bim, şok çalışanı oluyorlar.
Tanıdığım çok kişi var 10k üni gidip diploma alıp inşaatta vb. çalışan.