Okumak kendini geliştirmeye yarar sadece diplomadan ziyade iletişim, çevre, özgüven edinmenin yollarındandır benim şahsi düşüncem bu şekilde ama her zaman tabiki üst düzeyde olmasa etkisi oluyor.