Okumak kendini geliştirmeye yarar sadece diplomadan ziyade iletişim, çevre, özgüven edinmenin yollarındandır benim şahsi düşüncem bu şekilde ama her zaman tabiki üst düzeyde olmasa etkisi oluyor.
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum hocam.
Kitap okuyup kendini geliştirebilirsin.
Bilimsel makale okuyarak '' '' .
Çevre de 1-2 gün takılınca özgüven vb. olur.