Okuyun hocam, okumayıp ne yapacaksınız.
Sanayiye girip 100-150 bin kazanan insanlara özeniyorsanız, gidin sanayide ağzının ortasında şaplağı yiyip üstüne bir de küfür yiyen gencecik çocuğu görün bir daha düşünürsünüz.
Ticaret yapar kendi işimin sahibi olurum diyorsanız, vergilerden-kiralardan beli bükülüp para kazanacağı yere zarar edenleri görün bir daha düşünürsünüz.
Tamam torpil var, adam kayırmaca var, çok zor biliyorum ama atadan babadan bir mirasınız yoksa okumaktan başka çıkar yol da yok.