• 23-10-2025, 12:01:56
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oturum alıp avrupa ülkelerine gitmek dediğiniz şeyi anlamadım, "orada oturum alınca oradan shengen e başvurabileceğiniz için turist vizesini daha kolay alabilirsiniz" bunu mu kastettiniz başka bir şeyi mi? orada oturumunuz olması size avrupa'da çalışma vizesi almanızı sağlamaz.
    Çalışma vizesi için daha kolaylık olduğu hakkında söylenti vardı hocam
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genç ve herhangi bir sorumluluğun yoksa, tecrübe etmeye değer. ama gece hayatı ve gazinolar hayatını bitirebilir. kendini bilen, frenleyebilen bir karakterin yoksa gitme derim
    Genciz güzeliz gidelim sağolun hocam
    ek : arkadaş karadağa gitti kumara düştü
  • 23-10-2025, 12:14:06
    #20
    Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde batumdaydım, bizim insanımıza göre biraz daha soğuklar bana göre. Orda yaşamayı düşünüyorsanız bu tür etkenleri de göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim.
    hocam benim kimlik kartımda hiç hasar yok ancak NFC si bozulmuş. Otobüsle gidersem giriş yaparken sorun yaşarmıyım ? NFC ile mi okutuyorlar yoksa bilgileri falan girip alıyorlar mı ? Gezmek için gitmeyi düşündüm 3 4 gün değer mi biraz bilgi verirmisin
  • 23-10-2025, 12:17:50
    #21
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim kimlik kartımda hiç hasar yok ancak NFC si bozulmuş. Otobüsle gidersem giriş yaparken sorun yaşarmıyım ? NFC ile mi okutuyorlar yoksa bilgileri falan girip alıyorlar mı ? Gezmek için gitmeyi düşündüm 3 4 gün değer mi biraz bilgi verirmisin
    Kimlikle ilgili tam bilgim yok maalesef hocam, sınırda kimliği aldılar ama nasıl okuttular göremedim. Onun dışında 3-4 günlük düşünüyorsanız gayet yeterli batum için, hatta 4. gün boş bile kalabilirsiniz. Turistik anlamda çok gezilecek yer yok daha çok insanlar casinolar için geliyor. Siz turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorsanız eğer yurtdışında olduğunuzu hissediyorsunuz ülkemizden çok farklı bazı yerler, deneyimlenmesi gereken bir tecrübe.
  • 23-10-2025, 12:20:12
    #22
    Unique Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlikle ilgili tam bilgim yok maalesef hocam, sınırda kimliği aldılar ama nasıl okuttular göremedim. Onun dışında 3-4 günlük düşünüyorsanız gayet yeterli batum için, hatta 4. gün boş bile kalabilirsiniz. Turistik anlamda çok gezilecek yer yok daha çok insanlar casinolar için geliyor. Siz turistik amaçlı gitmeyi düşünüyorsanız eğer yurtdışında olduğunuzu hissediyorsunuz ülkemizden çok farklı bazı yerler, deneyimlenmesi gereken bir tecrübe.
    Teşekkür ederim bilgiler için. Ayrıyeten önerdiğiniz çok aşırıya kaçmayan bir otel vs varsa yazarsanız çok sevinirim
  • 23-10-2025, 12:21:21
    #23
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bilgiler için. Ayrıyeten önerdiğiniz çok aşırıya kaçmayan bir otel vs varsa yazarsanız çok sevinirim
    Orbi otelini tavsiye ederim hocam, airbnb üzerinden tutabilirsiniz. Biz 3 gece 4 gün için 2353 tl ödedik 2 kişi toplam, 1+1 şeklinde oda ve 40. katta göktelende kalıyorsunuz.
  • 23-10-2025, 12:22:16
    #24
    KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bilgiler için. Ayrıyeten önerdiğiniz çok aşırıya kaçmayan bir otel vs varsa yazarsanız çok sevinirim
    Orbi city
  • 23-10-2025, 13:18:26
    #25
    oranın atmosferi yaşam şartları burayı aratmasın sonra.
  • 23-10-2025, 13:24:38
    #26
    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuanda ordaki arkadaşımın referansıyla bi iş görüşmesi şansım oldu $4k maaş veriyorlar sabit ücret düşünüp dönüş yapacağımı belirttim
    Gürcistanın hangi şehrinde o kadar maaş veriyorlarmış acaba iş nedir zannetmiyorum ama?
    sandığınız gibi bir ülke değil oturum vermiyorlar, Kiralar 500$ - 1k$ arasında dediğiniz rakamı alırsanız güzel yaşarsınız eğer doğruysa tabii
  • 23-10-2025, 19:00:13
    #27
    Söylenti ile ülke mi değiştireceksiniz?

    erollegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma vizesi için daha kolaylık olduğu hakkında söylenti vardı hocam