• 26-09-2025, 03:13:12
    #1
    merhaba r10, iOS 26 güncellemiştim geçen, arada oynadığım tek oyun vardı standoff 2 oynuyordum ios 26 dan sonra 20 fps e düştü oyun😂 anlamadım gitti oyun optimizasyonu ile mi ilgili anlamadım telefonu sıfırladım hala aynı devam ediyor berbat bi şey oldu bu iOS 26 geri çekemiyor muyuz? Cihaz düz 15
  • 26-09-2025, 03:13:49
    #2
    İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
  • 26-09-2025, 03:14:45
    #3
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
    Panel dizaynı falan umrumda değil hocam güncel kalsın diye güncellemiştim telefon zaten 60 fps onun daha leş durumunu yaşıyorum canımı çok sıktı
  • 26-09-2025, 03:15:35
    #4
    DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
    Ben ortalama 1 bilemedin 2 aydır betasını kullanmaya başladım gayette memnunum ve şuan baya iyi bir problem yok gibi.
  • 26-09-2025, 03:23:12
    #5
    Yeni telefonları bilemem ama iPhone 11 kullananlar sakın yüklemesin aşırı ısınma şarjdayken donmalar vs düşürmede kapandı 2 günle kaçırdık acayip pişmanım.
  • 26-09-2025, 03:24:29
    #6
    Nariyuka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni telefonları bilemem ama iPhone 11 kullananlar sakın yüklemesin aşırı ısınma şarjdayken donmalar vs düşürmede kapandı 2 günle kaçırdık acayip pişmanım.
    Hocam 15 te öyle oyun oynayamıyorum çok kötü kasıyor 20 fps e düştü oyun
  • 26-09-2025, 03:27:10
    #7
    ios pişmanlıktır 😁