ios 26 versiyonunun leşliği
6
●198
- 26-09-2025, 03:13:12merhaba r10, iOS 26 güncellemiştim geçen, arada oynadığım tek oyun vardı standoff 2 oynuyordum ios 26 dan sonra 20 fps e düştü oyun😂 anlamadım gitti oyun optimizasyonu ile mi ilgili anlamadım telefonu sıfırladım hala aynı devam ediyor berbat bi şey oldu bu iOS 26 geri çekemiyor muyuz? Cihaz düz 15
- 26-09-2025, 03:14:45Panel dizaynı falan umrumda değil hocam güncel kalsın diye güncellemiştim telefon zaten 60 fps onun daha leş durumunu yaşıyorum canımı çok sıktıDieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2025, 03:15:35Ben ortalama 1 bilemedin 2 aydır betasını kullanmaya başladım gayette memnunum ve şuan baya iyi bir problem yok gibi.DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2025, 03:24:29Hocam 15 te öyle oyun oynayamıyorum çok kötü kasıyor 20 fps e düştü oyunNariyuka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle