Konu
ios 26 versiyonunun leşliği
26-09-2025, 03:14:45
#3
srd
DieseLLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
Panel dizaynı falan umrumda değil hocam güncel kalsın diye güncellemiştim telefon zaten 60 fps onun daha leş durumunu yaşıyorum canımı çok sıktı