DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
Panel dizaynı falan umrumda değil hocam güncel kalsın diye güncellemiştim telefon zaten 60 fps onun daha leş durumunu yaşıyorum canımı çok sıktı