merhaba r10, iOS 26 güncellemiştim geçen, arada oynadığım tek oyun vardı standoff 2 oynuyordum ios 26 dan sonra 20 fps e düştü oyun😂 anlamadım gitti oyun optimizasyonu ile mi ilgili anlamadım telefonu sıfırladım hala aynı devam ediyor berbat bi şey oldu bu iOS 26 geri çekemiyor muyuz? Cihaz düz 15