Konu
ios 26 versiyonunun leşliği
26-09-2025, 03:15:35
#4
Yucelbas
DieseLLL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
Ben ortalama 1 bilemedin 2 aydır betasını kullanmaya başladım gayette memnunum ve şuan baya iyi bir problem yok gibi.