DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos26 beğenen bir tek ben miyim acaba😂
Ben ortalama 1 bilemedin 2 aydır betasını kullanmaya başladım gayette memnunum ve şuan baya iyi bir problem yok gibi.