Nariyuka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni telefonları bilemem ama iPhone 11 kullananlar sakın yüklemesin aşırı ısınma şarjdayken donmalar vs düşürmede kapandı 2 günle kaçırdık acayip pişmanım.
Hocam 15 te öyle oyun oynayamıyorum çok kötü kasıyor 20 fps e düştü oyun