• 29-08-2025, 00:26:18
    #10
    ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilo almaya başladıysan bitmiştir. Bende de durumlar aynı oldu 180'i hafif geçtim ve kilo almaya başladım bir daha da boy atmadım
    Bende tam tersi olmuştu, önce kilo aldım.. Lise 1 - 2 kısa tontiş bir çocuktum, sonra 3-4 'de bir boy attım.. 183 boy oldu kilom hala aynı Hatta askerlikten bile muaf oldum kilodan dolayı..
  • 29-08-2025, 00:27:04
    #11
    Yüzmeye git, o çok iyi boy uzatıyor
  • 29-08-2025, 00:27:29
    #12
    16-17 yaş önemli hocam 😄 yiyeceksiniz çok zayıfda kalmayın dik durmaya özen gösterin yürürken vs ama 1-2 seneye rahat 186-187 görürsün ama çok zayıf boya göre ben 16 yasında 177 72 kiloydum şuan 183 73 kilo
    Edit: genetik tartısılır ben 16 yasında babamdan bile uzundum ve babamın soyu vs annemin soyu kısa boylu lardan oluşuyor

    Bence işin sırrı sağlıklı beslenme ve sürekli esneme ve dik durmak
  • 29-08-2025, 00:27:35
    #13
    Parasite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha birkaç yılın var, muhtemelen 1.85 değil de 1.82-1.83'e gelirsin.
    Kemikleri kapandıysa uzamaz
  • 29-08-2025, 00:29:05
    #14
    Ben 24 yaşındayım 16'dan beridir 170'im, belki 18'e belki 19'a kadar uzar onun net bir zamanı yok bilemezsin. Boyunun daha uzun olmasını isteme sebebin tam olarak nedir? Bugüne kadar hiç düşünmedim bile fakat son zamanlarda gördüğüm kadarıyla insanlar hep boy takıntısına girmiş durumda yani 195 olan bile neden 200 değilim diye dert yanıyor, kaçırdığım bir şey mi var acaba
  • 29-08-2025, 00:50:01
    #15
    Seo Hizmetleri
    hocam boyun kısa degil zaten ondan dolayı takıntı yapıyorsan hiç yapma. onun haricinde de 21 yaşa kadarda olsa ufak ufak bazi insanlarda devam eder. Sahsen bende liseye basladigimda durmustu ama herkes bizim gibi degil yani. jimnastik + basketbol iyi gelecektir. proteiin agirlikli beslenme faydalı olur. eger hiç bişey olmazsa kafana da bu tarz şeyleri çok takıyorsan boy uzatma ameliyati olursun
  • 29-08-2025, 00:56:46
    #16
    1 değil 2 değil 3 değil tam 7 cm uzatan ayakkabılar çıkmış en kötü ihtimalde onlardan alırsın bırtane takma kafana 😄 3. Sınıf tv kanallarındaki reklamlar gibi oldu biraz ama neyse 😄
  • 29-08-2025, 01:02:50
    #17
    Boyun iyi bence ki daha da uzarsin fazla uzun olmakta iyi değil 1.91 biri olarak kapıdan geçerken yada tavan mesafesi kısa arabalarda çok sıkıntı oluyor , soruna gelecek olursak uyku ve genetik en önemli faktör ayrıca sporda yardımcı olur ama geriye kalanlar beslenme vs. hikaye
  • 29-08-2025, 01:35:53
    #18
    Genetik, yaptıgın spor, beslenmen hepsi etkili. 15 yaşında 178 dim. 18 de 188 oldum . Basketbolun çok etkisi olduğunu düşünüyorum . Babam 170 bu arada 👑