Ben 24 yaşındayım 16'dan beridir 170'im, belki 18'e belki 19'a kadar uzar onun net bir zamanı yok bilemezsin. Boyunun daha uzun olmasını isteme sebebin tam olarak nedir? Bugüne kadar hiç düşünmedim bile fakat son zamanlarda gördüğüm kadarıyla insanlar hep boy takıntısına girmiş durumda yani 195 olan bile neden 200 değilim diye dert yanıyor, kaçırdığım bir şey mi var acaba