ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kilo almaya başladıysan bitmiştir. Bende de durumlar aynı oldu 180'i hafif geçtim ve kilo almaya başladım bir daha da boy atmadım
Bende tam tersi olmuştu, önce kilo aldım.. Lise 1 - 2 kısa tontiş bir çocuktum, sonra 3-4 'de bir boy attım.. 183 boy oldu kilom hala aynı Hatta askerlikten bile muaf oldum kilodan dolayı..