Kilo almaya başladıysan bitmiştir. Bende de durumlar aynı oldu

180'i hafif geçtim ve kilo almaya başladım bir daha da boy atmadım
Bende tam tersi olmuştu, önce kilo aldım.. Lise 1 - 2 kısa tontiş bir çocuktum, sonra 3-4 'de bir boy attım.. 183 boy oldu kilom hala aynı

Hatta askerlikten bile muaf oldum kilodan dolayı..