hocam boyun kısa degil zaten ondan dolayı takıntı yapıyorsan hiç yapma. onun haricinde de 21 yaşa kadarda olsa ufak ufak bazi insanlarda devam eder. Sahsen bende liseye basladigimda durmustu ama herkes bizim gibi degil yani. jimnastik + basketbol iyi gelecektir. proteiin agirlikli beslenme faydalı olur. eger hiç bişey olmazsa kafana da bu tarz şeyleri çok takıyorsan boy uzatma ameliyati olursun