16-17 yaş önemli hocam 😄 yiyeceksiniz çok zayıfda kalmayın dik durmaya özen gösterin yürürken vs ama 1-2 seneye rahat 186-187 görürsün ama çok zayıf boya göre ben 16 yasında 177 72 kiloydum şuan 183 73 kilo
Edit: genetik tartısılır ben 16 yasında babamdan bile uzundum ve babamın soyu vs annemin soyu kısa boylu lardan oluşuyor
Bence işin sırrı sağlıklı beslenme ve sürekli esneme ve dik durmak