• 29-07-2025, 13:29:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dün gözümün önünde bi olay oldu. Arabada oturuyorduk arkadaşla. Bi şeyler yiyorduk. Kalabalık bi yerdeydik. Bi erkekle bi kız karşımda tartistilar. Kız erkeğin kafasına vurdu. Erkek polis çağırdı. Polis 30-35 dk sonra geldi. Kız da o ara bi yere gitti geri geldi, ne yaptı anlamadım. Sonra polisler sikayetinden vaz geçirdiler erkeği, baya bi konuştular.

    Böyle bi durum daha önce benim de başıma geldi. Bi kavgayı şikayet ettim, polis geç gelmişti. Erkekleri çok onemsemiyorlar gibi geldi bana. Böyle bi durumda polislere karşı suç duyurusunda bulunmak hakkımız var midir çok merak ettim şu an
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yani benim merak ettiğim şu aslında. Polisin belirli bi sure içinde gelme zorunluluğu yok mudur ? O erkeğin de gururu var, tepki olarak karşılık verse ne olacak ki polisin şikayetten vaz geçirmesi de saçma geldi mağdur erkek olunca takmıyorlar gibi geldi. Ben bu durumdan oldukça şikayetçiyim.
      Hah işte tam noktası erkek hakkı yok erkek serttir erkek adamdır erkeğe birşey olmaz kafası yüzünden hep bunlar Ama o çocuk karşı bir tepki verseydi hem şuan tüm sosyal medya sallanıyordu hemde o çocuğa ağır ithamlar gidiyordu umarım herkesin gerçekten tam anlamıyla eşit olduğu bir dünya görmek dileğiyle.. Ama şuda var bir kadının vurması ile erkeğin vurması bir değil.. Sonuçta bir erkek bir kadına el kaldıracağına gururunu ezer sabır çeker yol verir gider uzatmaya bile gerek yok.
  • 29-07-2025, 13:31:35
    #2
    Merhaba, polislerin yaşları büyük olduğu için şaplaağaa yiyen arkadaşın da yaşı ufak olduğu için polis abilerimiz vicdan yaptırıp şikayeti geri çektirmiştir dilerse orada eğer ki kamera kaydı varsa dilediği gibi savcılıktan suç duyurusunda bulunabilir darp raporu alabilir.. Ayrıca gerçekten bir günde bilmediğimiz kadar olay dönüyor silahlı saldırılar hırsızlıklar bu tarz ufak darp olaylarında ne yazık ki geç gelmeleri çok normal..
  • 29-07-2025, 13:33:26
    #3
    TASARIM AJANSI
    Polisi bilmem de, ağabeyim askerliğini jandarma olarak yapmıştı.
    Devriye gezerken bu tarz ihbar anonsu gelince komutanı "Yavaş sür oğlum acele etme, biraz geç gidelim de olay yatışsın." diyormuş
  • 29-07-2025, 13:38:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Avadan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, polislerin yaşları büyük olduğu için şaplaağaa yiyen arkadaşın da yaşı ufak olduğu için polis abilerimiz vicdan yaptırıp şikayeti geri çektirmiştir dilerse orada eğer ki kamera kaydı varsa dilediği gibi savcılıktan suç duyurusunda bulunabilir darp raporu alabilir.. Ayrıca gerçekten bir günde bilmediğimiz kadar olay dönüyor silahlı saldırılar hırsızlıklar bu tarz ufak darp olaylarında ne yazık ki geç gelmeleri çok normal..
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polisi bilmem de, ağabeyim askerliğini jandarma olarak yapmıştı.
    Devriye gezerken bu tarz ihbar anonsu gelince komutanı "Yavaş sür oğlum acele etme, biraz geç gidelim de olay yatışsın." diyormuş

    Yani benim merak ettiğim şu aslında. Polisin belirli bi sure içinde gelme zorunluluğu yok mudur ? O erkeğin de gururu var, tepki olarak karşılık verse ne olacak ki polisin şikayetten vaz geçirmesi de saçma geldi mağdur erkek olunca takmıyorlar gibi geldi. Ben bu durumdan oldukça şikayetçiyim.
  • 29-07-2025, 13:41:05
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani benim merak ettiğim şu aslında. Polisin belirli bi sure içinde gelme zorunluluğu yok mudur ? O erkeğin de gururu var, tepki olarak karşılık verse ne olacak ki polisin şikayetten vaz geçirmesi de saçma geldi mağdur erkek olunca takmıyorlar gibi geldi. Ben bu durumdan oldukça şikayetçiyim.
    Hah işte tam noktası erkek hakkı yok erkek serttir erkek adamdır erkeğe birşey olmaz kafası yüzünden hep bunlar Ama o çocuk karşı bir tepki verseydi hem şuan tüm sosyal medya sallanıyordu hemde o çocuğa ağır ithamlar gidiyordu umarım herkesin gerçekten tam anlamıyla eşit olduğu bir dünya görmek dileğiyle.. Ama şuda var bir kadının vurması ile erkeğin vurması bir değil.. Sonuçta bir erkek bir kadına el kaldıracağına gururunu ezer sabır çeker yol verir gider uzatmaya bile gerek yok.
  • 29-07-2025, 14:19:21
    #6
    Bir kızın bir erkeğe şiddeti bir erkeği öldüremez ancak bir erkeğin şiddeti bir kızı öldürebilir. Günümüzde kadınlar onca şiddete maruz kalırken erkek mağduriyeti komik geliyor.
  • 29-07-2025, 14:20:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kızın bir erkeğe şiddeti bir erkeği öldüremez ancak bir erkeğin şiddeti bir kızı öldürebilir. Günümüzde kadınlar onca şiddete maruz kalırken erkek mağduriyeti komik geliyor.
    Ölçüsü var ama hocam. Erkek de karşılık olarak hafifçe vurabilir. Her erkek cusseli değil. Acımasız da değil herkes