Merhaba dün gözümün önünde bi olay oldu. Arabada oturuyorduk arkadaşla. Bi şeyler yiyorduk. Kalabalık bi yerdeydik. Bi erkekle bi kız karşımda tartistilar. Kız erkeğin kafasına vurdu. Erkek polis çağırdı. Polis 30-35 dk sonra geldi. Kız da o ara bi yere gitti geri geldi, ne yaptı anlamadım. Sonra polisler sikayetinden vaz geçirdiler erkeği, baya bi konuştular.
Böyle bi durum daha önce benim de başıma geldi. Bi kavgayı şikayet ettim, polis geç gelmişti. Erkekleri çok onemsemiyorlar gibi geldi bana. Böyle bi durumda polislere karşı suç duyurusunda bulunmak hakkımız var midir çok merak ettim şu an