Polisi bilmem de, ağabeyim askerliğini jandarma olarak yapmıştı.
Devriye gezerken bu tarz ihbar anonsu gelince komutanı "Yavaş sür oğlum acele etme, biraz geç gidelim de olay yatışsın." diyormuş