Merhaba, polislerin yaşları büyük olduğu için şaplaağaa yiyen arkadaşın da yaşı ufak olduğu için polis abilerimiz vicdan yaptırıp şikayeti geri çektirmiştir dilerse orada eğer ki kamera kaydı varsa dilediği gibi savcılıktan suç duyurusunda bulunabilir darp raporu alabilir.. Ayrıca gerçekten bir günde bilmediğimiz kadar olay dönüyor silahlı saldırılar hırsızlıklar bu tarz ufak darp olaylarında ne yazık ki geç gelmeleri çok normal..