Vivobayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani benim merak ettiğim şu aslında. Polisin belirli bi sure içinde gelme zorunluluğu yok mudur ? O erkeğin de gururu var, tepki olarak karşılık verse ne olacak ki polisin şikayetten vaz geçirmesi de saçma geldi mağdur erkek olunca takmıyorlar gibi geldi. Ben bu durumdan oldukça şikayetçiyim.
Hah işte tam noktası erkek hakkı yok erkek serttir erkek adamdır erkeğe birşey olmaz kafası yüzünden hep bunlar Ama o çocuk karşı bir tepki verseydi hem şuan tüm sosyal medya sallanıyordu hemde o çocuğa ağır ithamlar gidiyordu umarım herkesin gerçekten tam anlamıyla eşit olduğu bir dünya görmek dileğiyle.. Ama şuda var bir kadının vurması ile erkeğin vurması bir değil.. Sonuçta bir erkek bir kadına el kaldıracağına gururunu ezer sabır çeker yol verir gider uzatmaya bile gerek yok.