• 24-07-2025, 14:05:14
    #1
    Merhaba, 3 ay sonra erkek çocuğum dünyaya gelecek Allah izin verirse

    Eşimle baya kararsız bir çiftiz. Hala bir isim bulamadık.
    Onun beğendiği benim içime sinmiyor, benim beğendiğim onun.

    İşin içinden çıkamıyoruz.


    Eşimin önerileri : Çınar, Aren, Ege

    Benim önerim : Kuzey

    Soyadımız DEMİR bu arada, çok yaygın.
  • 24-07-2025, 14:05:59
    #2
    Aybars
  • 24-07-2025, 14:06:52
    #3
    💎 Brand & UI Designer
    Ben Türk kültüründe olan babanın adının verilmesi tarafındayım hocam. Babanızın adını ya da dedenizin adını verebilirsiniz, kültür ölmemiş devam etmiş olur. Aren gibi isimler benim nazarımda absürt kaçıyor. Allah analı babalı büyütsün inşAllah. 🙏🏻
  • 24-07-2025, 14:10:08
    #4
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, 3 ay sonra erkek çocuğum dünyaya gelecek Allah izin verirse

    Eşimle baya kararsız bir çiftiz. Hala bir isim bulamadık.
    Onun beğendiği benim içime sinmiyor, benim beğendiğim onun.

    İşin içinden çıkamıyoruz.


    Eşimin önerileri : Çınar, Aren, Ege

    Benim önerim : Kuzey

    Soyadımız DEMİR bu arada, çok yaygın.
    Miraç çok yakışır
  • 24-07-2025, 14:10:54
    #5
    Buradan bakabilirsiniz
  • 24-07-2025, 14:13:46
    #6
    Eğer babanızın ismi yoksa verin derim hocam. Varsa da eşinizin babasının ismi. İsmin konulmaması insanın içine dokunur bana göre . İkinci fikrim ise öyle güzel Türk isimleri var ki. Kuzey falan bana çok anlamsız geliyor saygı duyarım tabii de. Alperen, Kürşat gibi isimler sanki daha oturaklı duruyor sanırım birazda ideolojik olduğumdadır.
    .
    Ayrıca Rabbim evladınızın hem dünyasını hem ahiretini aydınlık eylesin acısını göstermesin ailesine ülkesine hayırlı bir evlat olsun.
  • 24-07-2025, 14:14:01
    #7
    İki isim vermenizi öneririm. Kuzey Ege çok güzel duruyor.
    Ekstra öneri olarak: Alparslan, Görkem, Kağan, Metehan isimlerini düşünebilirsiniz.
  • 24-07-2025, 14:15:42
    #8
    Allah analı babali büyütsün hocam ama isim konusunuda buradan almayın, çok kararsizsaniz gidin iki isim koyun hem eşinizin hemde sizin istediğiniz.
  • 24-07-2025, 14:15:57
    #9
    Ben, inşallah erkek olursa İbrahim koyacağım. İbrahim öneririm.