Eğer babanızın ismi yoksa verin derim hocam. Varsa da eşinizin babasının ismi. İsmin konulmaması insanın içine dokunur bana göre . İkinci fikrim ise öyle güzel Türk isimleri var ki. Kuzey falan bana çok anlamsız geliyor saygı duyarım tabii de. Alperen, Kürşat gibi isimler sanki daha oturaklı duruyor sanırım birazda ideolojik olduğumdadır.
.
Ayrıca Rabbim evladınızın hem dünyasını hem ahiretini aydınlık eylesin acısını göstermesin ailesine ülkesine hayırlı bir evlat olsun.