Merhaba, 3 ay sonra erkek çocuğum dünyaya gelecek Allah izin verirse

Eşimle baya kararsız bir çiftiz. Hala bir isim bulamadık.
Onun beğendiği benim içime sinmiyor, benim beğendiğim onun.

İşin içinden çıkamıyoruz.


Eşimin önerileri : Çınar, Aren, Ege

Benim önerim : Kuzey

Soyadımız DEMİR bu arada, çok yaygın.