Ben Türk kültüründe olan babanın adının verilmesi tarafındayım hocam. Babanızın adını ya da dedenizin adını verebilirsiniz, kültür ölmemiş devam etmiş olur. Aren gibi isimler benim nazarımda absürt kaçıyor. Allah analı babalı büyütsün inşAllah. 🙏🏻