Merhaba, 3 ay sonra erkek çocuğum dünyaya gelecek Allah izin verirse
Eşimle baya kararsız bir çiftiz. Hala bir isim bulamadık.
Onun beğendiği benim içime sinmiyor, benim beğendiğim onun.
İşin içinden çıkamıyoruz.
Eşimin önerileri : Çınar, Aren, Ege
Benim önerim : Kuzey
Soyadımız DEMİR bu arada, çok yaygın.