Dolandırıldımmı yoksa başıma belamı aldım?
39
●2.664
- 23-07-2025, 13:58:395 kuruş daha atmayın hocam bariz d*olandırıcı
- 23-07-2025, 13:59:24Yok o değil de yıl 2025 ve halen bu numarayı uygulayıp halen dolandırabilecekleri birilerini bulabiliyorlar ya tebrik ediyorum adamları.
Max'i geyik sandım ama konuyu açan arkadaş gayet ciddiymiş.
Hocam 1 yıldır r10 üyesidir, internet ortamını biliyorsun, kullanıcı adını soft vb.
Seni dolandırdılarsa bu adamlar köşeyi dönmüştür kesin. - 23-07-2025, 14:00:13Gönderdikleri mesaj pek profesyonel durmuyor. firmanın size açabileceği bir dava da yok. zaten sizlerden 350 TL kaporayı almadan önce 3600TL'lik ücret gibi diğer ek maliyetleri bildirme yükümlülükleri bulunuyordu. aranızda kurulan tam bir iş sözleşmesi yok. kaldı ki devlet tarafından neyin denetlendiği ne gibi gerekçelere dayanarak sizlere dava açacaklarını da yazmamışlar. dolandırıcılık riskinin yüksek olduğunu görüyorum. dikkatli olmanızı özellikle ilgili kişilere hiçbir ödeme yapmamanızı tavsiye ederim. iyi forumlar.
- 23-07-2025, 14:00:25Hiçbir şey olmaz hocam merak etmeyin sakın parada yollamayın dava falan açamazlar.Size önerim bankanızla görüşün yanlış ödeme yaptığınıza dair paranızı geri isteyin.Göndermeselerde birşey olmaz.Hiç yoktan iade talebiniz olsun.
