Hiçbir şey olmaz hocam merak etmeyin sakın parada yollamayın dava falan açamazlar.Size önerim bankanızla görüşün yanlış ödeme yaptığınıza dair paranızı geri isteyin.Göndermeselerde birşey olmaz.Hiç yoktan iade talebiniz olsun.