Yok o değil de yıl 2025 ve halen bu numarayı uygulayıp halen dolandırabilecekleri birilerini bulabiliyorlar ya tebrik ediyorum adamları.

Max'i geyik sandım ama konuyu açan arkadaş gayet ciddiymiş.

Hocam 1 yıldır r10 üyesidir, internet ortamını biliyorsun, kullanıcı adını soft vb.

Seni dolandırdılarsa bu adamlar köşeyi dönmüştür kesin.