Kaç yaşındasınız, eğitim seviyeniz ne bilmiyorum ama 2025 senesinde r10 üzerinden iyi/kötü, büyük/küçük fark etmez, dijital işler yaparak bişeyler yapmaya çalışıyorsunuz ve bu platformdasınız.
İşlemleriniz Firma Sistemi Üzerin'den Eksik Hatalı Tamamlattırılmamış Olarak Gözükecek'tir Ve Tüm Muhasebe IBAN Numarası Üyelik Kayıtları Ürün Gönderimleri Devlet Tarafın'dan Kontrol Ettirildiği İçin Sistem Üzerin'de İşlemleriniz Eksik Hatalı Tamamlattırılmamış Olarak Gözükecek'tir Ve Bu Neden'den Dolayı Devlet Tarafın'dan Firma Cezai İşleme Tâbi Tutulacak'tır, Firmamız'da Bunu Kabul Etmeyip Sizlere Dava Açacak'tır.Şu mesajı gördünüz ve hala dolandırılar mı diye soruyor musunuz gerçekten ?