Gönderdikleri mesaj pek profesyonel durmuyor. firmanın size açabileceği bir dava da yok. zaten sizlerden 350 TL kaporayı almadan önce 3600TL'lik ücret gibi diğer ek maliyetleri bildirme yükümlülükleri bulunuyordu. aranızda kurulan tam bir iş sözleşmesi yok. kaldı ki devlet tarafından neyin denetlendiği ne gibi gerekçelere dayanarak sizlere dava açacaklarını da yazmamışlar. dolandırıcılık riskinin yüksek olduğunu görüyorum. dikkatli olmanızı özellikle ilgili kişilere hiçbir ödeme yapmamanızı tavsiye ederim. iyi forumlar.