• 20-07-2025, 16:41:48
    #1
    memnun musunuz?
  • 20-07-2025, 17:00:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Rx5 aldım bir kaç gündür bende zaten rx4 ile aynı. Güç olarak tatmin ediyor. Tek sorunu ağır olması . Her yere taşıyamıyorsun.
  • 20-07-2025, 17:04:35
    #3
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rx5 aldım bir kaç gündür bende zaten rx4 ile aynı. Güç olarak tatmin ediyor. Tek sorunu ağır olması . Her yere taşıyamıyorsun.
    rx5'de kronik sorunlar var diyorlar hocam, ondan rx4 bakıyorum
  • 21-07-2025, 02:36:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rx5'de kronik sorunlar var diyorlar hocam, ondan rx4 bakıyorum
    Hocam detaylı inceledim. Kronik sorun değil bence makina o kadar güçlü ki kasa gücü kaldırmıyor. Basar basmaz seni geri itiyor. Şehir içi için çok abartılı bir güce sahip.
    Direksiyon sallanıyor diyorlar genelde, yüksek hızları kasa kaldırmıyor. hızı 25 km sabitleyince o sorun yok. Ama 40-50 ile gidince oluyor. ya da tek motorda sorun yok çift motorda güç ciddi anlamda yükleniyor.

    Genel itibariyle makina scooter kasasına göre yüksek güce sahip. Gerekli mi bence değil.
  • 25-07-2025, 22:10:13
    #5
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam detaylı inceledim. Kronik sorun değil bence makina o kadar güçlü ki kasa gücü kaldırmıyor. Basar basmaz seni geri itiyor. Şehir içi için çok abartılı bir güce sahip.
    Direksiyon sallanıyor diyorlar genelde, yüksek hızları kasa kaldırmıyor. hızı 25 km sabitleyince o sorun yok. Ama 40-50 ile gidince oluyor. ya da tek motorda sorun yok çift motorda güç ciddi anlamda yükleniyor.

    Genel itibariyle makina scooter kasasına göre yüksek güce sahip. Gerekli mi bence değil.
    Hala memnun musunuz?
  • 25-07-2025, 22:37:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala memnun musunuz?
    Hayır, iade ettim. İstanbul gibi kalabalık şehirlerde uygun değil. Çok fazla güçlü dokunduğun an seni arkaya itiyor. Hızı kısıtlasan da o zaman 45 bin vermene gerek yok. 20 bin verip farklı modeli alabilirsin. Birde 40-50 ile gidince direksiyon yalpalıyor düşme noktasına kadar geliyor.
  • 25-07-2025, 22:39:29
    #7
    Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, iade ettim. İstanbul gibi kalabalık şehirlerde uygun değil. Çok fazla güçlü dokunduğun an seni arkaya itiyor. Hızı kısıtlasan da o zaman 45 bin vermene gerek yok. 20 bin verip farklı modeli alabilirsin. Birde 40-50 ile gidince direksiyon yalpalıyor düşme noktasına kadar geliyor.
    Evet, çoğ kişi aynı şeyi açıklıyor. Bu arada kilonuz kaç? kiloyla bağlantısı varmı yalpalamasının. Belki hafif kilolu durumlarda tam aşağı basar ve yalpalamaz.
    Ben en fazla 30 - 45 hız yaparım. daha üstüne çıkacağımı düşünmüyorum sizce değer mi almaya. Alsam bile rx4 alırım bu arada.
  • 25-07-2025, 22:47:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, çoğ kişi aynı şeyi açıklıyor. Bu arada kilonuz kaç? kiloyla bağlantısı varmı yalpalamasının. Belki hafif kilolu durumlarda tam aşağı basar ve yalpalamaz.
    Ben en fazla 30 - 45 hız yaparım. daha üstüne çıkacağımı düşünmüyorum sizce değer mi almaya. Alsam bile rx4 alırım bu arada.
    Ben şu an 97 kiloyum. Kilo ile alakası yok. 30-40 hızlarda bile yapıyor. Yaşadığınız şehir trafiksiz ve yollar iyiyse alın. Ama İstanbul gibi kalabalık bir şehirdeyseniz sıkıntılı.