Onvo rx4 scooter kullanan varmı
7
●74
- 20-07-2025, 17:04:35rx5'de kronik sorunlar var diyorlar hocam, ondan rx4 bakıyorumEducation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2025, 02:36:03Üyeliği durdurulduHocam detaylı inceledim. Kronik sorun değil bence makina o kadar güçlü ki kasa gücü kaldırmıyor. Basar basmaz seni geri itiyor. Şehir içi için çok abartılı bir güce sahip.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direksiyon sallanıyor diyorlar genelde, yüksek hızları kasa kaldırmıyor. hızı 25 km sabitleyince o sorun yok. Ama 40-50 ile gidince oluyor. ya da tek motorda sorun yok çift motorda güç ciddi anlamda yükleniyor.
Genel itibariyle makina scooter kasasına göre yüksek güce sahip. Gerekli mi bence değil. - 25-07-2025, 22:10:13Hala memnun musunuz?Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2025, 22:37:40Üyeliği durdurulduHayır, iade ettim. İstanbul gibi kalabalık şehirlerde uygun değil. Çok fazla güçlü dokunduğun an seni arkaya itiyor. Hızı kısıtlasan da o zaman 45 bin vermene gerek yok. 20 bin verip farklı modeli alabilirsin. Birde 40-50 ile gidince direksiyon yalpalıyor düşme noktasına kadar geliyor.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2025, 22:39:29Evet, çoğ kişi aynı şeyi açıklıyor. Bu arada kilonuz kaç? kiloyla bağlantısı varmı yalpalamasının. Belki hafif kilolu durumlarda tam aşağı basar ve yalpalamaz.Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben en fazla 30 - 45 hız yaparım. daha üstüne çıkacağımı düşünmüyorum sizce değer mi almaya. Alsam bile rx4 alırım bu arada. - 25-07-2025, 22:47:54Üyeliği durdurulduBen şu an 97 kiloyum. Kilo ile alakası yok. 30-40 hızlarda bile yapıyor. Yaşadığınız şehir trafiksiz ve yollar iyiyse alın. Ama İstanbul gibi kalabalık bir şehirdeyseniz sıkıntılı.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle