adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rx5'de kronik sorunlar var diyorlar hocam, ondan rx4 bakıyorum
Hocam detaylı inceledim. Kronik sorun değil bence makina o kadar güçlü ki kasa gücü kaldırmıyor. Basar basmaz seni geri itiyor. Şehir içi için çok abartılı bir güce sahip.
Direksiyon sallanıyor diyorlar genelde, yüksek hızları kasa kaldırmıyor. hızı 25 km sabitleyince o sorun yok. Ama 40-50 ile gidince oluyor. ya da tek motorda sorun yok çift motorda güç ciddi anlamda yükleniyor.

Genel itibariyle makina scooter kasasına göre yüksek güce sahip. Gerekli mi bence değil.