Education adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır, iade ettim. İstanbul gibi kalabalık şehirlerde uygun değil. Çok fazla güçlü dokunduğun an seni arkaya itiyor. Hızı kısıtlasan da o zaman 45 bin vermene gerek yok. 20 bin verip farklı modeli alabilirsin. Birde 40-50 ile gidince direksiyon yalpalıyor düşme noktasına kadar geliyor.
Evet, çoğ kişi aynı şeyi açıklıyor. Bu arada kilonuz kaç? kiloyla bağlantısı varmı yalpalamasının. Belki hafif kilolu durumlarda tam aşağı basar ve yalpalamaz.
Ben en fazla 30 - 45 hız yaparım. daha üstüne çıkacağımı düşünmüyorum sizce değer mi almaya. Alsam bile rx4 alırım bu arada.