adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, çoğ kişi aynı şeyi açıklıyor. Bu arada kilonuz kaç? kiloyla bağlantısı varmı yalpalamasının. Belki hafif kilolu durumlarda tam aşağı basar ve yalpalamaz.
Ben en fazla 30 - 45 hız yaparım. daha üstüne çıkacağımı düşünmüyorum sizce değer mi almaya. Alsam bile rx4 alırım bu arada.
Ben şu an 97 kiloyum. Kilo ile alakası yok. 30-40 hızlarda bile yapıyor. Yaşadığınız şehir trafiksiz ve yollar iyiyse alın. Ama İstanbul gibi kalabalık bir şehirdeyseniz sıkıntılı.